مشاهده و بررسی گفتگوهای مشتریان شما
با توجه به اینکه بسیاری از فروشگاهها بر اساس نیاز کاربران خود اقدام به موجود کردن کالاهایی خاص بر روی فروشگاه خود میکنند، این امکان که بتوان پیامهای کاربران را بررسی کرد میتواند به شما در پیدا کردن نیاز مشتریان کمک شایانی کند.
برای این منظور تنها کافیست پر از ورود به کنسول کایاب بر روی گزینه گفتگوهای انجام شده کلیک کنید تا صفحه متناسب با گفتگوهای شما نمایش داده شود.
حالا با کلیک کردن بر روی هر کدام از گفتگوها و انتخاب گزینه بازکردن گفتگو میتوانید محتوای گفتگوی انجام شده بین کاربر و چت بات کایاب را مشاهده نماییدو همچنین وضعیت پاسخگویی ربات در این بخش را هم میتوانید بررسی کنید.