آکادمی کایاب

مشاهده و بررسی گفتگوهای مشتریان شما

با توجه به اینکه بسیاری از فروشگاه‌ها بر اساس نیاز کاربران خود اقدام به موجود کردن کالاهایی خاص بر روی فروشگاه خود میکنند، این امکان که بتوان پیام‌های کاربران را بررسی کرد میتواند به شما در پیدا کردن نیاز مشتریان کمک شایانی کند.

برای این منظور تنها کافیست پر از ورود به کنسول کایاب بر روی گزینه  گفتگوهای انجام شده کلیک کنید تا صفحه متناسب با گفتگوهای شما نمایش داده شود.

بررسی و مشاهده گفتگوهای انجام شده توسط دستیار فروش هوشمند کایاب

حالا با کلیک کردن بر روی هر کدام از گفتگوها و انتخاب گزینه بازکردن گفتگو میتوانید محتوای گفتگوی انجام شده بین کاربر و چت بات کایاب را مشاهده نماییدو همچنین وضعیت پاسخگویی ربات در این بخش را هم میتوانید بررسی کنید.

گفتگو با چت بات دستیار فروش هوشمند کایاب

کایاب - راهنما و مشاور هوشمند خرید کالا

کایاب یک ابزار هوشمند که به شما در پاسخگویی به سوالات مشتریان کمک میکند و با راهنمایی مشتریان برای خرید محصول درست، موجب افزایش سطح تجربه خرید مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی میگردد.

تیم کایاب همواره میکوشد تا با ارائه خدمات مفید به فروشگاه‌های اینترنتی در ایجاد و ساخت تجربه خرید خوب برای مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی و افزایش سطح تجربه خرید مشتریان ایفای نقش کند.

راه‌های ارتباطی

شما میتوانید با برقراری تماس در شبکه‌های اجتماعی و شماره تماس‌های زیر با تیم کایاب در تماس باشید

موبایل: ۰۹۳۷۵۱۲۷۸۳۴

آدرس ایمیل: [email protected]

تمامی حقوق و اطلاعات برای کایاب محفوظ است.

شروع کار با کایاب

مدیریت حساب

گفتگوها