آکادمی کایاب

افزودن سوالات آماده به چت بات هوشمند کایاب

در بسیاری از فروشگاه‌ها شما نیازدارید تا بتوانید سوالات و جواب‌های آماده‌ای را برای کاربران خود ایجاد کنید تا قبل از پیام دادن به پشتیبانی هوشمند کایاب از لیست سوالات پاسخ خود را انتخاب کنند.

شما میتوانید در بخش سوالات پرتکرار فروشگاه متصل شده به کایاب، سوالات و پاسخ‌های خود را وارد کنید تا کاربران بتوانند از لیست سوالات آماده، پاسخ خود را دریافت کنند. برای این منظور در ابتدا وارد پنل کایاب شده و فروشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید:

افزودن سوالات آماده به چت بات هوش مصنوعی کایاب

در این بخش شما میتوانید بر روی گزینه افزودن سوال جدید کلیک کنید و فرم باز شده را پر نمایید. بخش سوال پرسشی است که کاربر آنها را انتخاب میکند و بخش پاسخ جوابی است که توسط کایاب برای کاربر ارسال میشود.

پس از اضافه کردن اولین سوال به کایاب، شما گزینه‌هایی را بر روی سوال خود خواهید دید.

افزودن سوالات آماده به چت بات هوش مصنوعی کایاب

در این بخش با کلیک کردن بر روی ویرایش  شما میتوانید سوال و جواب آنرا مشاهده کنید و در صورت نیاز به ویرایش کردن، اینکار را انجام دهید. همچنین با کلیک کردن بر روی گزینه حذف سوال سوال اضافه شده را میتوانید حذف کنید.

با کلیک کردن بر روی گزینه + آبی در سمت چپ شما میتوانید یک زیرسوال به سوال اصلی خود اضافه کنید تا به صورت چند مرحله‌ای کاربران بتوانند از سوالات آماده استفاده کنند.

افزودن سوالات آماده به چت بات هوش مصنوعی کایاب

کایاب - راهنما و مشاور هوشمند خرید کالا

کایاب یک ابزار هوشمند که به شما در پاسخگویی به سوالات مشتریان کمک میکند و با راهنمایی مشتریان برای خرید محصول درست، موجب افزایش سطح تجربه خرید مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی میگردد.

تیم کایاب همواره میکوشد تا با ارائه خدمات مفید به فروشگاه‌های اینترنتی در ایجاد و ساخت تجربه خرید خوب برای مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی و افزایش سطح تجربه خرید مشتریان ایفای نقش کند.

راه‌های ارتباطی

شما میتوانید با برقراری تماس در شبکه‌های اجتماعی و شماره تماس‌های زیر با تیم کایاب در تماس باشید

موبایل: ۰۹۳۷۵۱۲۷۸۳۴

آدرس ایمیل: [email protected]

تمامی حقوق و اطلاعات برای کایاب محفوظ است.

شروع کار با کایاب

مدیریت حساب

گفتگوها