کایاب در نسخه جدید خود با بهره برداری از هوش مصنوعی اقدام به بهینه کردن پاسخ دهی چت بات هوش مصنوعی کایاب و تغییرات پیشنهادی کاربران کرده است که در این مقاله به بررسی جدیدترین و اصلیترین قابلیتهایی که به کایاب اضافه شده است میپردازیم:
کایاب چیست؟
کایاب یک چت بات هوش مصنوعی دستیار فروش است که با خواندن مشخصات محصولات، مقالات و اطلاعات فروشگاه شما به عنوان یک پشتیبان به مشتریان شما پاسخ دهی میکند و با اینکار فروش شما را تا ۷۰ درصد افزایش داده و تا ۵ برابر سرعت شما در پاسخگویی به مشتریانتان را بیشتر میکند. برخی از قابلیتهای کایاب به شرح زیر است:
- چت بات هوش مصنوعی
- قابلیت نصب بر روی وردپرس
- قابلیت دسترسی به ابزارک با لینک مستقیم
- اپلیکیشن دستیار خرید تلفن همراه
- مشاوره خرید به مشتریان و معرفی محصولات به آنها
جدیدترین ویژگیها و تغییرات چت بات هوش مصنوعی کایاب:
۱. سوالات پرتکرار و آماده:
سوالات پرتکرار یکی از قسمتهایی است که همیشه مشتریان شما به آنها مراجعه میکنند و به دنبال سوالاتی که برای آنها پیش آمده است میگردند. در این بخش بسیاری از سوالات مشتریان به راحتی پاسخ داده میشود و با این کار سریعتر میتوانند تصمیم گیری کنند. اما در کنار این موضوع یکی از ابزارهایی که میتواند به مشتریان شما کمک کند تا سریعتر به پاسخ برسند سوالات آماده است که با استفاده از آنها مشتریان شما میتوانند بدون متصل شدن به اپراتور انسانی و هوش مصنوعی به راحتی سوال خود را پیدا کرده و جوابی که شما برای آنها در نظر گرفتهاید را مشاهده کنند.
این سوالات میتوانند به صورت تودرتو باشند به این صورت که کاربر سوال اول را بپرسد و در آن سوال، موارد دیگری وجود دارد که مشتریان میتوانند، این سوالات را هم به سریعترین حالت ممکن به آنها دسترسی داشته باشند.
۲. اتصال و همگامسازی با غرفه باسلام
باسلام یکی از پلتفرمهای فروشگاهی ایرانی است که با ارائه کردن یک غرفه به فروشگاههای اینترنتی، این امکان را به آنها میدهد تا محصولات خود را به افراد بیشتری نمایش دهند. با توجه به بالا رفتن حجم تقاضای غرفههای باسلام بر روی کایاب، در این نسخه این امکان اضافه گردید تا با استفاده از ورود با، باسلام بتوانید غرفههای باسلامی خود را به کایاب متصل نمایید.
برای خواندن روش اتصال باسلام به کایاب اینجا کلیک نمایید.
۳. مدیریت گفتگوی کاربران در چت بات هوش مصنوعی کایاب
پیامها و گفتگوهای کاربران یکی از بخشها و ابزاهایی است که فروشگاه داران اینترنتی با استفاده از آن میتوانند نیازهای مشتریان خود را شناسایی کرده و بر اساس آن محصولات فروشگاه خود را موجود کنند تا با اینکار فروش بیشتری را از فروشگاه اینترنتی خود داشته باشند.
در این آپدیت از کایاب این امکان فراهم شده تا به صورت سازمان یافته امکان مشاهده گفتگوهای کاربران با چت بات کایاب را داشته باشید و بر اساس گفتگوهای کاربران بتوانید محصولات خود را بر روی فروشگاه موجود کنید.
نتیجه گیری:
تیم کایاب به صورت ماهانه سعی در بروزرسانی و تکمیل خدمات خود به شما فروشگاه داران اینترنتی میباشد و سعی میکند تا با تمام توان به ویژگیها و درخواستهایی که کاربران دارند گوش داده و آنها را در پلتفرم پیادهسازی نماید. در صورتیکه درخواست و نیازی دارید که در کایاب موجود نیست میتوانید از فرم تماس با ما پیشنهاد خود را برای تیم کایاب ارسال نمایید تا در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.